سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
شور و ازدواج و خواستگاری جوانان
 
 
در انتخاب دوست، آزمودن را مقدّم دار ؛ زیراآزمودن، معیار جدا سازِ میان نیکان و بدان است . [امام علی علیه السلام] 
»» مردها از چه زنانی فرار می کنند زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی

مردها از چه زنانی فرار می کنند
زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی انجام می دهند که موجب فراری دادن مردها می شوند. این پنج مورد از موارد مهم برای این امر به شمار می رود.

اعتماد به نفس پایین
 
زن هایی که اعتماد به نفس پایین دارند، مردها را فراری می دهند. مردها جذب زن هایی که مشکلات زیادی دارند نمی شوند. مردها علاقه دارند در اطراف زن هایی باشند که کمترین دردسر را درست می کنند. مردها دوست ندارند در کنار کسی باشند که مدام در حال گریه کردن است. همچنین متنفرند در کنار زنانی باشند که مدام دیگران را برای اشتباهات خود سرزنش می کنند. به جای آنکه درصدد رفع آن مشکل برآیند.

کنترل کردن
 
مردها زن هایی را که می خواهند آنها را کنترل کنند دوست ندارند؛ زن هایی که آنها را یاد غرغر کردن های مادرشان می اندازد. زن های کنترل کننده تأثیری بر روی مردان ندارند. مردهایی که کنترل می شوند پشت سر زن شان دروغ می گویند و دزدکی همه کاری انجام می دهند. زن ها با کنترل کردن این امکان را به مرد می دهند تا زمان کمتری را با او بگذراند. زن های کنترل کننده مسأله ی عدم امنیت و اخبارهای نادرستی را برای مردان ایجاد می کنند. مردها هرگز با زنانی که آنها را کنترل می کنند نمی مانند؛ اهمیتی هم ندارد که شما چقدرخوب و خوشگل هستید، زن ها نباید مردها را مانند بچه ها بزرگ کنند.

فرار کردن به خانه مادرتان
 
مردها از زن هایی که در شرایط سخت به مادرشان رجوع می کنند تا مشکل شان را برای شان حل کند، فرار می کنند.

بیکاری
 
مردها دوست ندارند اطراف زنان بیکار بچرخند. مردها زنانی را که پول شان را به باد می دهند دوست ندارند. مردها زنانی را می خواهند که بتوانند از پس خودشان بربیایند و پیشینه ی شغلی خوبی داشته باشند. زنی که از این شغل به آن شغل می پرد جذابیتی برای هیچ مردی ندارد. زنی که نمی تواند شغل خود را نگه دارد چگونه می تواند مرد خود را نگه دارد، از مردها هیچ وقت پول نخواهید و راجع به مشکلات مالی تان با آنان صحبت نکنید، چون این مسأله ی او نیست پس به آن اهمیتی نمی دهد.

آویزان بودن
 
هیچ کس دوست ندارد در اطراف زنی باشد که مثل چسب به او چسبیده است، هیچ کس دوست ندارد با کسی قرار بگذارد که او را یاد بچه ها می اندازد. مردها دوست ندارند اطراف زنی باشند که نیاز به توجه دارد. چسبیدن به مردها کاملاً آنها را دفع می کند، مردها دوست دارند که هراز چند گاهی با دوستان شان بیرون بروند، بدون اینکه همسرشان مزاحم آنها باشد.
منبع:نشریه 7 روز زندگی، شماره 95.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( پنج شنبه 90/12/11 :: ساعت 1:9 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هر چه باید درباره قرص‌های ضد بارداری(OCP) بدانیم
آمپولهای تزریقی ضد بارداری
مقاربت منقطع
روش طبیعی بر اساس ریتم قاعدگی
دستگاه داخل رحمی یا IUD
چه کسانی اسکار سال 2012 را گرفتند؟ برگزیدگان تمامی بخشهای هشتاد
سلامت مردان ضامن امنیت خانواده و جامعه از لحظه تولد تا پیری به
چرا مردان کم حرفند؟ می خواهم موضوعی را بگویم که شاید بسیاری از خ
مردها از چه زنانی فرار می کنند زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی
مردها از چه زنانی فرار می کنند زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی
[عناوین آرشیوشده]


مردها از چه زنانی فرار می کنند زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی[2] . مشاوره‌های قبل از ازدواج را جدی بگیرید متاسفانه بیشتر خانواده‌ه . هر مرد باید 4 زن داشته باشد! پروفسور «باهر»، جامعه شناس و بنیان . ... و نترسیم از عشق فصل، فصل عقد و ازدواج است وروزهای مبارک. اما . 10 فرمان برای سال اول ازدواج وقتی درباره تلخی‌ها و شیرینی‌های ا . آزمایش‌های ژنتیک پیش از ازدواج گفتگو با دکتر محمدتقی اکبری، رییس . ازدواج در چه سنی بهتر است؟ موضوع ازدواج جوانان از جمله مسایلی ا . افسردگی فصلی نوجوانان؛ علل و راه‌حل خیلی دلم گرفته از خیلی‌ها ح . با چه افرادی ازدواج نکنیم؟ من طی پنج سال گذشته، به بررسی و مرور . بهترین سن ازدواج گفتگو با دکتر علی احمدی ابهری، روان‌شناس . پیش‌شرط‌های ازدواج موفق گفتگو با دکتر سیما فردوسی، روانشناس خان . تأثیر مشاوره قبل از ازدواج بر بهداشت جنسی مسائل جنسی سهم بسزایی . چرا مردان کم حرفند؟ می خواهم موضوعی را بگویم که شاید بسیاری از خ . چه کسانی اسکار سال 2012 را گرفتند؟ برگزیدگان تمامی بخش‌های هشتاد . رموز ازدواج موفق آیـا تصمیم به ازدواج دارید؟ و یا آنکه در حـال . زمانی برای ازدواج نکردن! همان طور که نشانه هایی خاص آماده بودن . سلامت مردان ضامن امنیت خانواده و جامعه از لحظه تولد تا پیری به . سن مناسب ازدواج بهترین و مناسب ترین سن برای ازدواج چه زمانی است . شمارش معکوس برای خوشبختی یکماه و دو هفته پیش ازتاریخ عروسی وسو . ضرورت ازدواج آیا انسان حتماً بایدازدواج کند و اگر ازدواج نکند چه . ضرورت ازدواج نویسنده: حجت الاسلام حسین دهنوی ازدواج اقتضای طبیعت . طی دوران بلوغ دوره نوجوانی از بحرانی‌ترین دوره‌های رشد انسان اس . عروس خانم! وکیلم؟ همه چیز درباره عاقدهای مشهوری که در روزهای شعب . فواید ازدواج کردن محققان پس از سال ها تلاش به نتایجی رسیده اند . لزوم مشاوره جنسی قبل از ازدواج یکی از مسایل بسیار مهم و حیاتی پ . مراحل آشنایی پیش از ازدواج مرحله سوم: احراز آمادگى شخصى لازم ا . مراحل آشنایی پیش از ازدواج امام صادق(علیه السلام) به مردى که در . مرد زندگی ام چه کسی است؟ برای اکثر خانم ها وقتی در جلسه خواستگا .
 

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 133153